Stav ke dni: 21.12.2024 | Úplný výpis | z Rejstříku evidovaných právnických osob | | Název: | Farní charita Tábor | Od: 07.01.2002 Do: 31.12.2021 | Charita Tábor | Od: 01.01.2022 | Sídlo: | Ulice a číslo: | Klokotská 114 | Obec: | Tábor | PSČ: | 39001 | | Od: 18.12.2003 | IČO: | 46707107 | Datum evidence: | 14.10.1998 | Číslo evidence: | 8/1-05-711/1998 | Statutární orgán: | ředitel | Ivana Hašplová | 12.07.1968 | Od: 13.03.2007 | Do: 30.06.2020 | ředitel | MIROSLAV PETRÁŠEK | 07.01.1986 | Od: 01.07.2020 | Do: 21.10.2024 | ředitel | JIŘÍ KOHOUT | 27.12.1976 | Od: 22.10.2024 | | Způsob jednání statutárního orgánu: | Statutární orgán jedná samostatně. | Od: 13.03.2007 | Do: 01.07.2014 | Statutární orgán jedná samostatně, není-li dále stanoveno jinak. Statutární orgán se podepisuje tak, že k názvu právnické osoby (charity) připojí svůj podpis s vyznačením funkce a svého jména. K platnosti jednání je nezbytný písemný souhlas zřizovatele nebo jím pověřené osoby k danému právnímu úkonu v těchto případech:
1) uplatnění nároků k vydání historického majetku,
2) uzavření nájemní smlouvy nebo smlouvy o výpůjčce k nemovité věci ve vlastnictví právnické osoby na dobu delší než jeden rok a k uzavření nájemní smlouvy nebo smlouvy o výpůjčce na dobu delší než jeden rok u movité věci ve vlastnictví právnické osoby, jejíž hodnota přesahuje 100.000,-Kč vč. DPH,
3) uzavření smlouvy, dohody nebo jiného právního jednání, včetně smlouvy o budoucí smlouvě, dohody o doplnění obsahu smlouvy, jiné dohody o obsahu smlouvy a jednostranného právního jednání,
a) jejichž předmětem je zatěžování majetku nebo vzdání se práva, úplatný nebo bezúplatný převod či přechod vlastnictví k nemovitým věcem,
b) jejichž předmětem je úplatný nebo bezúplatný převod či přechod vlastnictví k movitým věcem, jiným majetkovým hodnotám, právům nebo duševnímu vlastnictví, jejichž cena či hodnota plnění přesahuje částku 500.000,-Kč vč. DPH,
c) jejichž předmětem je vznik závazku nebo ručení, jehož cena či hodnota plnění přesahuje částku 300.000,-Kč vč. DPH (nevztahuje se na právní jednání v pracovně-právní oblasti a v oblasti financování běžného provozu dle stanov právnické osoby formou dotací, příspěvků a grantů),
d) které zakládají účast v jiných subjektech, kde by z takové účasti mohla vzniknout jakákoliv finanční, majetková nebo morální újma, ručení nebo solidární závazek,
4) záměru právnické osoby obchodovat na finančních nebo kapitálových trzích,
5) zřízení nebo zrušení podnikatelského záměru nebo záměru sociálního podnikání,
6) přijetí nebo odmítnutí dědictví,
7) podání žaloby k soudu (nevztahuje se na situace, kde se jedná o oznamovací povinnost dle platných právních předpisů ve vztahu k trestné činnosti).
Tato omezení platí rovněž ve vztahu k dalším subjektům (včetně obchodních společností), které evidovaná právnická osoba vlastní nebo zřizuje, pokud k tomu dostala od zřizovatele svolení.
Souhlas zřizovatele nebo jím pověřené osoby k danému právnímu úkonu se udílí vždy písemně tak, že k vyjádřenému souhlasu na listině o právním úkonu právnické osoby připojí statutární orgán zřizovatele nebo pověřená osoba podpis s vyznačením názvu a funkce zřizovatele, resp. jméno a podpis pověřené osoby s uvedeným způsobem pověření. Souhlas může zřizovatel nebo pověřená osoba k danému právnímu úkonu udělit i na samostatné listině a dále rovněž pro vymezený okruh jednání.
| Od: 02.07.2014 | Do: 31.12.2022 | Ředitel jako statutární orgán Charity jedná za Charitu samostatně, pokud není dále uvedeno jinak, k platnosti právního jednání je nezbytný písemný souhlas ředitele Diecézní charity České Budějovice, pokud jde o právní jednání, jehož předmětem je:
a) převod vlastnického práva k nemovité věci,
b) zatížení vlastní nemovité věci věcným právem,
c) jakýkoliv závazek uzavíraný na dobu určitou přesahující 2 roky, vyjma závazku z pracovní smlouvy,
d) nájem nemovité věci ve vlastnictví Charity sjednaný na dobu neurčitou nebo na dobu určitou přesahující 2 roky,
e) bezúplatný převod věci včetně peněžních prostředků z vlastnictví Charity do vlastnictví třetí osoby, jejíž hodnota přesahuje 300.000,- Kč,
f) ručitelské prohlášení Charity za závazek třetí osoby,
g) peněžitá zápůjčka nebo úvěr,
h) přijetí nebo odmítnutí dědictví,
i) založení jiné právnické osoby nebo převod práv a povinností (podílu) souvisejících s účastí v jiné právnické osobě,
j) převod investičních nástrojů podle právních předpisů upravujících podnikání na kapitálových trzích,
přičemž souhlas ředitele Diecézní charity České Budějovice k danému právnímu jednání se udílí vždy písemně tak, že k vyjádřenému souhlasu na listině o právním jednání připojí ředitel Diecézní charity České Budějovice podpis. Souhlas může ředitel Diecézní charity České Budějovice k danému právnímu jednání udělit i na samostatné listině.
| Od: 01.01.2023 | | Předmět obecně prospěšné, podnikatelské a jiné výdělečné činnosti: | Mezi hlavní činnosti Charity patří zejména:
a) charitativní a dobročinné činnosti, zejména pořádání veřejných sbírek a dobročinných akcí, vytváření fondů na pomoc lidem v nouzi,
b) zřizování a provozování sociálních služeb,
c) zřizování a provozování zdravotnických služeb,
d) humanitární činnosti a pomoc,
e) dobrovolnické činnosti na pomoc lidem v nouzi a aktivity podporující zapojení lidí do dobrovolnictví,
f) zajištění pastorační a duchovní služby,
g) poskytování služeb v oblasti vzdělávání, výchovy, osvěty a prevence.
Mezi doplňkové vedlejší činnosti Charity patří:
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
| Zřizovatel: | Biskup českobudějovický, Biskupská 132/4, České Budějovice 1, 37001 | | | | | | | | |
| | V kolonkách Opatrovnictví, Status veřejné prospěšnosti, Zrušení evidence, Likvidace, Insolvenční řízení, Zánik, Právní nástupce není žádný záznam. | |
|