Název: | Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí |
Od: 24.09.2003 |
Sídlo: | Ulice a číslo: | Komenského 616 |
Obec: | Vrchlabí |
PSČ: | 54301 |
| Od: 14.03.2016 |
Ulice a číslo: | Pražská 858 |
Obec: | Vrchlabí |
PSČ: | 54301 |
| Od: 22.04.2008 Do: 13.03.2016 |
Ulice a číslo: | Al. Jiráska 926 |
Obec: | Vrchlabí |
PSČ: | 54301 |
| Od: 24.09.2003 Do: 21.04.2008 |
IČO: | 43464343 |
Datum evidence: | 24.09.2003 | Číslo evidence: | 9-295/2003-15222 |
Statutární orgán: | člen správní rady | Svitlana Sazečková |
18.05.1965 |
Od: 16.02.2007 | Do: 24.06.2008 |
člen správní rady | Marcela Sobotková |
13.02.1962 |
Od: 16.02.2007 | Do: 24.06.2008 |
člen správní rady | MAGDA KUMPRECHTOVÁ |
21.02.1969 |
Od: 01.05.2013 | Do: 31.12.2017 |
člen správní rady | BARBORA HLAVÁČOVÁ |
30.10.1985 |
Od: 01.05.2013 | Do: 14.03.2015 |
člen správní rady | PETRA DEMLOVÁ |
20.12.1981 |
Od: 15.03.2015 | Do: 28.02.2018 |
členka správní rady | IVANA FLEMROVÁ |
26.05.1986 |
Od: 15.06.2019 | |
členka správní rady | IVANA HADINCOVÁ |
03.07.1984 |
Od: 15.06.2019 | Do: 31.12.2023 |
členka správní rady | RADKA HAMÁČKOVÁ |
13.09.1990 |
Od: 01.01.2024 | |
místopředsedkyně správní rady (statutární náměstkyně ředitele) | BARBARA TAUCHMANOVÁ OMRTOVÁ |
22.05.1987 |
Od: 01.11.2023 | Do: 31.12.2023 |
místopředsedkyně správní rady (statutární náměstkyně ředitele) | IVANA HADINCOVÁ |
03.07.1984 |
Od: 01.01.2024 | |
předseda představenstva | JAROMÍR STRÁDAL |
12.06.1962 |
Od: 24.09.2003 | Do: 04.08.2004 |
předseda představenstva | Miroslav Sazeček |
10.08.1956 |
Od: 05.08.2004 | Do: 15.02.2007 |
předseda správní rady (ředitel) | TOMÁŠ KOMÁREK |
08.03.1975 |
Od: 16.02.2007 | Do: 29.02.2008 |
předseda správní rady (ředitel) | PAVEL KALUS |
17.06.1958 |
Od: 25.06.2008 | Do: 30.09.2008 |
předseda správní rady (ředitel) | Jiří Cupák |
20.10.1972 |
Od: 01.10.2008 | Do: 30.04.2013 |
předseda správní rady (ředitel) | TOMÁŠ HAWEL |
21.10.1984 |
Od: 16.07.2018 | Do: 31.12.2023 |
předsedkyně správní rady (ředitelka střediska) | BARBARA TAUCHMANOVÁ OMRTOVÁ |
22.05.1987 |
Od: 01.01.2024 | |
předsedkyně správní rady (ředitelka) | Jitka Lorenzo Gonzalez |
16.08.1976 |
Od: 01.03.2008 | Do: 24.06.2008 |
předsedkyně správní rady (ředitelka) | HANA LIPTÁKOVÁ |
16.06.1957 |
Od: 01.05.2013 | Do: 31.12.2017 |
předsedkyně správní rady (ředitelka) | ADÉLA CUPÁKOVÁ |
14.05.1976 |
Od: 01.01.2018 | Do: 28.02.2018 |
předsedkyně správní rady (ředitelka) | MICHAELA ALBRECHTOVÁ |
26.07.1975 |
Od: 01.03.2018 | Do: 15.07.2018 |
ředitel střediska | JAN SYROVÝ |
11.03.1973 |
Od: 21.05.2004 | Do: 04.08.2004 |
ředitel střediska | TOMÁŠ KOMÁREK |
08.03.1975 |
Od: 05.08.2004 | Do: 15.02.2007 |
ředitelka střediska | Lenka Alešová |
17.05.1973 |
Od: 24.09.2003 | Do: 20.05.2004 |
Způsob jednání statutárního orgánu: | Předseda představenstva střediska a ředitel střediska jednají společně ve všech záležitostech spadajících do výlučné pravomoci představenstva střediska. Ředitel střediska jedná samostatně do částky 200 000 Kč v každém jednotlivém případě. |
Od: 24.09.2003 | Do: 15.02.2007 |
Jménem Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí jednají a podepisují se předsedkyně správní rady (ředitelka) a další člen správní rady společně ve všech záležitostech spadajících do výlučné pravomoci správní rady Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí. Právní úkony učiněné při každodenní činnosti Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí je oprávněna činit (jednat) a podepisovat ředitelka Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí samostatně. |
Od: 16.02.2007 | Do: 24.06.2008 |
Statutárním orgánem Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí je správní rada. Přechodným výkonem funkce správní rady Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí je na dobu neurčitou pověřen ředitel Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí Mgr. Pavel Kalus, který je oprávněn jednat a podepisovat jménem Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí ve všech věcech. |
Od: 25.06.2008 | Do: 30.09.2008 |
Statutárním orgánem Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí je správní rada. Přechodným výkonem funkce správní rady Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí je s účinností od 1.10.2008 na dobu neurčitou pověřen ředitel Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí Mgr. Jiří Cupák, který je oprávněn jednat a podepisovat jménem Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí ve všech věcech. |
Od: 01.10.2008 | Do: 30.04.2013 |
Jménem Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí jednají a podepisují se předseda správní rady (ředitel) a další člen správní rady společně ve všech záležitostech spadajících do výlučné pravomoci správní rady Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí. Právní úkony učiněné při každodenní činnosti Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí je oprávněn činit (jednat) a podepisovat ředitel Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí samostatně. |
Od: 01.05.2013 | Do: 28.02.2018 |
Statutárním orgánem Diakonie ČCE – středisko Světlo ve Vrchlabí je správní rada. Přechodným výkonem funkce správní rady Diakonie ČCE – středisko Světlo ve Vrchlabí, je pověřena ředitelka Diakonie ČCE – středisko Světlo ve Vrchlabí. Ředitelka Diakonie ČCE – středisko Světlo ve Vrchlabí je oprávněná jednat a podepisovat jménem Diakonie ČCE – středisko Světlo ve Vrchlabí ve všech věcech. |
Od: 01.03.2018 | Do: 15.07.2018 |
Statutárním orgánem ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí je správní rada. Přechodným výkonem funkce správní rady Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí, je pověřen ředitel Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí. Ředitel Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí je oprávněn jednat a podepisovat jménem Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí ve všech věcech. |
Od: 16.07.2018 | Do: 14.06.2019 |
Jménem Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí jednají a podepisují se předseda správní rady (ředitel) a další člen správní rady společně ve všech záležitostech spadajících do výlučné pravomoci správní rady Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí. Právní úkony učiněné při každodenní činnosti Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí je oprávněn činit (jednat) a podepisovat ředitel Diakonie ČCE - středisko Světlo ve Vrchlabí samostatně. |
Od: 15.06.2019 | Do: 11.10.2020 |
Jménem střediska jedná a podepisuje se předseda správní rady Střediska (ředitel) při všech právních jednáních do hodnoty 0,5 mil Kč samostatně, dále při všech právních jednáních činěných v rámci každodenní činnosti Střediska (zejména v záležitostech pracovněprávních, dotačních a v rámci řízení a jednání vedených před orgány veřejné správy). V právních jednáních přesahujících 0,5 mil Kč jednají a podepisují se jménem Střediska předseda správní rady Střediska (ředitel) a další člen správní rady Střediska společně. |
Od: 12.10.2020 | Do: 31.10.2023 |
Jménem Střediska jedná a podepisuje se předseda správní rady Střediska (ředitel) nebo jeho statutární náměstkyně při všech právních jednáních do hodnoty 1 mil Kč samostatně, dále při všech právních jednáních činěných v rámci každodenní činnosti Střediska (zejména v záležitostech pracovněprávních, dotačních a v rámci jednání vedených před orgány veřejné správy). V právních jednáních, přesahujících 1 mil Kč společně jednají a podepisují se jménem Střediska předseda a místopředsedkyně správní rady Střediska nebo kterýkoli z nich spolu s dalším členem správní rady Střediska společně. |
Od: 01.11.2023 | Do: 31.12.2023 |
Jménem Střediska jedná a podepisuje se předsedkyně správní rady Střediska (ředitelka) nebo její statutární náměstkyně při všech právních jednáních do hodnoty 1 mil Kč samostatně, dále při všech právních jednáních činěných v rámci každodenní činnosti Střediska (zejména v záležitostech pracovněprávních, dotačních a v rámci jednání vedených před orgány veřejné správy). V právních jednáních, přesahujících 1 mil Kč společně jednají a podepisují se jménem Střediska předsedkyně a místopředsedkyně správní rady Střediska nebo kterákoli z nich spolu s dalším členem správní rady Střediska společně. |
Od: 01.01.2024 | |
Předmět obecně prospěšné, podnikatelské a jiné výdělečné činnosti: | Předmět hlavní činnosti: Raná péče, Osobní asistence, Sociální rehabilitace, Sociálně aktivizační služba pro rodiny s dětmi.
Předmět hospodářské činnosti: koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej, výroba dalších výrobků zpracovatelského průmyslu - upomínkové předměty, mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, provozování kulturních, kulturně - vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí.
|
Zřizovatel: | Diakonie Českobratrské církve evangelické, Belgická 374/22, Praha 2-Vinohrady, 12000, IČ 45242704 |
| | | | | | | |